Dilek5555 ilk üç aydan sonra boyada sorun yok eğer kafana çok takılırsa amonyaksız saç boyaları var onlarla da boyayabilirsin zaten bebeğin organları oluşmuş olduğundan risk taşımazsın kaldı ki o kadar tehlikeli olsa biz de kendimize büyük zarar vereceğini bile bile boya yapmayız artık yediğimiz içtiğimiz sürdüğümüz soluduğumuz her şey kimyasal Canım Allah hepimize sağlıklı hayırlı Bebişler nasip etsin 🌸🤰👼🏻😇