36+1 deyim bariz sütüm var göğüs uçlarım çok erken çatladı zaten 14. Haftada. 16. Haftadan beri su akıyordu. 30. Haftadan beride sarı renk süt akıyor. Öyle bi iki damla değil çamaşırıma bulaşıyor bazen. Acaba Bebek doğduğunda da böyle devam eder mi yoksa kesilir mi?