ozgurhayalim Merhaba kızlar bugün açlık şekerim 81. Tokluk şekerim 91 geldi. Bana biraz düşük geldi ama doktor cok güzel dedi. Şeker yüklemesi yapmadı açlık tokluk bakıyoruz her hafta. 29 haftalıgiz
Anacsevgidolumelek ozgurhayalim bence de normal standartlarda. Benim sekerim hep sinirda oldugu icin bu degerler gayet iyi.