senasln GamzeAkova bebek temelli döndüğünde başaşağı öyle hissetmeye başlamıştım. Etim çekiliyor gibi bazen de kemik ağrısı gibi
ezehra 34 haftalığım bende ve enfeksiyon var ilaç kullandım geçmişti şimdi 3 gündür yinw ölüyorum ya napcam sizde de oldu mu enfeksiyon hiç senasln GamzeAkova
Bhrkls senasln bende 33+5 bebeğim kafası normal göğüs altında hissediyorum sizce ne zaman döner ve ben bunu nasıl hissedebilirim 🙄
GamzeAkova ezehra anladım canim geçmiş olsun. Hamilelikte enfeksiyondan bende cok korkuyordum kalabalikta çalıştığım için ama şükür allaha olmadi yani. Insallah seninde hemen geçer
Woerigjjjffjdkfkx ezehra bndede var enfeksiyon malesef hatta sancısını tetikledi bebisin geliyodu nerdeyse hast yattım antibiyotik falan filan bakim persenbe kontrol var ins gecmistr
ezehra GamzeAkova inşallah ya çoo kötü bişey hamile kaldığımdan beri kurtulamadım ve çok şiddetli ayağa kalamıyorum bi yere çıkamıyorum çok değişik oluyo 😱
Woerigjjjffjdkfkx Bhrkls sende bendensin dönme ihtimalleri az diye biliyorum ama bakalım kendileri verick o karari bebisler😊
ezehra Woerigjjjffjdkfkx ayy bende ondan korkuyorum şimdi doktora gidiyorum bakalım tahlil yapalım dedi yarın gel inşallah bebeğimde iyidir en çok ondan korkuyorum ona bişey olmasında insan dayanır yine ağrıya 🤦♀️