Merhaba anneler anne adayları daha 5 haftalık gebeyim doktorum keseyi gördü fakat Bebişi göremediğini iki hafta sonra görebilcgnı söyledi bu ıkı hafta hiç geçmek bilmıyor
bazı yakınlarım 5.6. Haftada görebildklerni söylüyor sizce bu durumum normal mi