minikkurabiyem2019 Merhaba! Kızlar suan 21 haftalıgım bir ay once dişim apse yapmıstı suan agrımıyor ama dıs dr buna yapacak birsey yok çekilmesi lazım dedi. Kendi dr cekilmesi lazımsa cektirin dedi. Aranızda çektiren varmı korkuyorum bir sorun olurmu bebege