Ass-46 canım 2 sezeryan bir normal doğum yaptım doğum bu tabi kolay değil ama en çok sezeryanda rahat ettim normalin sancılarına dayanamadım acı eşiğim çok düşük😞 ama herkes bir olmuyor eğer sezeryan olacaksan da oturursan acın artar canın yanar 12 gün önce sezeryan doğum yaptım ikizlerime şuan normal hayatıma devam ediyorum ağrılarım geçti. Bunun formülü bol su içmek,kayısı suyu içmek,neskafe içmek ve bol bol yürümek ogün yataktan bir kalktım gece 2 ye kadar hastanede dolaştım ağrı kesici vurdular 2 den sonra uyudum sabah 6 da kalkıp yine tüm gün yürüdüm yürümezsen düzelemezsin benden ufak bi tavsiye hastanede herkes bana dua etti bunları yaptırdım çabuk ayaklandılar.. mutlaka dene canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏🏻