minikkurabiyem2019 Merhaba! Kızlad kan ilacı kullananlar dışkı renginin koyu olması normalmi 🤔sizdedemi oyle oluyor yoksa bendemi sorun var.
Hazelkrnz minikkurabiyem2019 afedersiniz çamurdan farksız oluyor değerlerim normal olunca bıraktım şuan ben ilacı normal yani
ozge_yasin_budak minikkurabiyem2019 aynen canım oluyor birde diş etlerim de kanama yaptı bende doktor oda normal dedi
minikkurabiyem2019 Sorun yok yani çok guzel bir konu degil ama insan korkuyor bir sorunmu var dıye cok koyu sıyaha yakın bir durum olunca korktum
minikkurabiyem2019 Askkokuluyavrum evet okudum aMa insan korkuyor dr daha gidemedim sizlere bi sorayım dedim 👍
Naneliseker01 Askkokuluyavrum ya bı de yan etkılerınde yazıo ama orda da tengi siyah işte krmızı olursa acil doktorunuza gidin fln yazıodunben de ılk ondan korkmustum 🤣 sonra eczacı arkdsımdan normalmoldugunu öğrenınce rahatlamıstım
Nurlella Evet benimdr durum aynı bana sağlık ocağı doktorum verdi ve bu şekilde olacağını normal olduğunu söyledi kendi doktoruma bende danışmadım henüz