Aysglbsn Selam kızlar baktımda 2019 yılı için açılmış post bulamadım. En azından kim hangi hastaneye gidiyor ilerlemeler nasıl belki bilgi paylaşımı olur.
Gkhn71 Aysglbsn ben ankara üniversitesi cebeci tip fakultesinde doğum yapacagim doktorum özel ve tip fakultesinin prof hocasi
nurr_kbr Ssraa cnm Etlik de ki lokman hekim renkli ultrason yapiyor mu acaba yapıyorsa da fiyat ne kadar biliyor musun
Sitionline Seeydanur hangi doktora gidiyorsunuz bende aynı haftadayım doktorum değişmek zorunda kaldı daha doktor belirlemedim
Mehtapp06 Seeydanur yazdıklarınızı yeni gördüm bende Bahar hanıma gidiyorum o gideceği için doktor arayışındayım.
-mfunda19- Gkhn71 bişey soracağım bende 26 haftalık hamileyim ve tekirdağında oturuyorum ama 1 hafta sonra ankaraya gelicem eş nedeniyle doğumum ankarada olacak sormak istediğim ise alıyor mu illa ilk zamandan mı kontrol etmesi gerekiyo bi bilgin var mı canım
ezgibozkurtkocak Bende gaziye gidiyorum 17+1im . Diyarbakırda oturuyorum eşim asker. Ama ankara da doğum yapicam
cansin92 ezgibozkurtkocak aynen bende Diyarbakır’da yaşıyorum eşim polis bende Ankara’da Doğum yapacağım.Hatta şuan ankaradayım Doğum için doktor ayarlamaya çalışıyorum kimse kabul etmek istemiyor. 20 haftalığım.Siz nasıl kabul ettirdiniz.
ezgibozkurtkocak Sitionline devlette sezeryan doğum artık keyfiyetten yasaklandı. Ben ameliyathane hemşiresiyim. Staj yaparken de zorunluluk olmadi gi sürece sezeryan almıyorlar doktorlar
Seeydanur Sitionline şuana kadar sezeryandan bahsetmedi ben sordum doğum nasıl olacak diye şuan ki şartlar normal doğumu gösteriyor dedi sezeryanla ilgili hiçbir şey sormadı sezeryan istiyor musun gün ayarlayalım mı diye
Adisimmm ezgibozkurtkocak keyfiyetten yasaklandi evet ama burda panik atak rahatsizligi oldgu için doktiru normal doguramazsin demis sezaryen günü vermis. Panik atak da zorunluluk sayiliyor mu acaba
Medinednz merveeymeen merhaba ben 7 haftalik hamileyim ben de oraya gitmek istiyorum bahsettiğiniz yer turgut ozal diye geçiyor degil mi?ve önerebileceğiniz bir dr. Seçiminiz var midir?
Nurecren Adisimmm ben kızımın kontrollerine gulhane goturuyodum cok memnun kaldim simdi hamileyim doguma az kaldi dogum icin gulhaneyi tercih etmeyi düşünüyorum , siz memnun musunuz ?
Hllswm Adisimmm canım doktoruna baglı bazı doktor yasak olsa bile kalbına uydurup sezaryen yapabilio ilerlemeyen eylem die sezaryen yapan cok doktor gördüm beklmemek istemedikleri için