Merhaba kızlar 🙋🏼♀️
Benim bu ara en büyük problemim uyku ve beslenme düzenimde yaşadığım düzensizlikler. Maalesef geceleri uyuyamiyorum ve geç uyaniyorum. Bu da beslenme düzenimi inanilmaz bozdu bazen bir öğün bazende iki öğünle günü bitirmeye başladım. Sonra bu durumdan rahatsız oldum ve öğün arttirmaya çalıştım. Vaktim olmadiği içinde gece yer oldum. Bu da kabızlık haliyle kilo olarak bana geri döndü. Siz nasıl besleniyorsunuz ara öğünleriniz var mı neler yiyorsunuz. Uyku düzeniniz nasıl biraz motive edelim mi birbirimizi bu konularda 😉♥️