Kafayı yıcem artık bugun de gelıp dış gebelık olmayabılır denmesı beni cıgrımdan çıkardı artık takıp edıcez degerlerın normal gebelıgın artısında dış gebelık olmayabılır dendı hoca tarafından anlamadım ben önce bu teshıs konulup sonra olmayan varmı kızlar bı yardım edın ne olur 3 gundur yatıorum hastanede kımse bısey demıyor zaten