Biyolog Merhaba kızlar, Bugün 11+6yim. Ikili test yaptırdım. Sonuç bayramdan sonraya kalacak gibi. Anlayan varsa bakabilir mi? https://www.linkpicture.com/q/20190527_144218.jpg
Tugba12345 Biyolog cnm ense kalinligi iyi ckms plesenta kendiliginden yukari cikabilir yatak istirahati yap ayaklarni havada tutacak sekilde ise yarayablr cnm
saree Biyolog Plasenta aşağıda ama rahmin büyüdükçe o da yukarı çıkacaktır. Plasentanın yukarı cıkması 5 ayı buluyor. Telaş edilecek bir durum değil şuan çok erken 25. haftada netlik kazanır plasenta durumu 👍
Menis21 Biyolog Yani onu en iyi doktorun aytlrintili taramada değerlendirir yukarı çıkmazsa normal doğum yapamazsın sezeryan yapabilirsin birde kanamalı bir gebeliğin olabilir.bende bu şekilde biliyorum .
Biyolog Menis21 bu zamana kadar hiç kanamam olmadı doktor kesede gayet sağlıklı demişti. Daha dikkat ederim tabi yorumun için çok teşekkür ederim
Biyolog Dilamm sonucu hemen veriyo radyoloji fakat kan testi 1 hafta sürüyormuş. Ikisiyle birlikte kendi doktorum inceleyecekmiş. Yani bu kağıdı henüz kendi doktorum gormedi