Yavrumbenim NimetSa harika olmuş canım sağlıkla büyüt yavrunu inşallah, beşiğini nerden aldım aceba bende araştırma icerisindeyim seninkinide beğendim 😊
NimetSa Yavrumbenim ben instagamdan aldım kuzum burda fiyatlar çok uçuktu gayet uygun sağlam ve beklediğimden de çok güzel geldi tavsiye ederim yani 😍
NimetSa Alarasel https://hizliresim.com/kMrGPr bunu aldım bide canım bunda yatırırım genelde gündüzleri de odasında uyuturum diye düşündüm ama inş öyle olur ☺️☺️
Alarasel NimetSa cnm beşik çok gzl ama gece odadnda zor olur bnce ilk 3 ay zatn sürkli emzirmk ve komtrol altında olmaları gerekli çnkü