ezgibozkurtkocak 2 li yaptırmadım 3lü yaptırdım doktorum gayet iyi sonuçlar dedi ama %100 sonuç vermiyor bu testler. Benim teyzemede 2 lide 3 lıde detaylıda hepsinde down dediler kadın zaten geç çocuk sahibi oldu neler yaşadı neler , şimdi 3 yaşında sapasağlam kuzenim var🙏 bu bu yanlış sonucları veren bodrum acıbadem hastanesi🤦♀️ devlet özel hepsi aynı