İlk hamileliğinde gelmişti gittik doktora dış gebelik dedi kürtaj oldum ikinciyi 3ay sonra kaldım hamile gene aynısı oldu korktum genemi aynı diye ama bu sefer değilmis 12 haftaliga kadar kanama oldu ara ara kahverengi gibi poregestoran fitil kullandım alttan innesinide yaptı doktorum şuan saglikliyiz kanamam geçti 24haftalik olduk şükür geçmiş olsun