Cennettenbirmelekveannesi Kızlar konyada olanlar doğuma hangi hastaneyi tavsiye edersiniz yada siz hangisine gidiyorsunuz . Konya 15 temmuz hastanesi hakkında bilgisi olan var mı ???
Guulseeen Cennettenbirmelekveannesi ben medicanada doğum yaptım canm rengin hanıma gidiyordum cokta memnundum yine hamileliğim olursa ona gidicem Allah izin verirse hastanede gayet temız ve ılgılıler doğumdan sonra odana sureklı kontrole gelıyor ebeler hemşireler emzirme danışmanları doktorun kendısı cocuk doktoru falan bıraz pahalı ama verdığın paraya değiyor