Emine1235 Kızlar birşey sorulan kafam allak bullak Benin Haziran ayı yanı 23 ile 20 arası varsayılan tarihler de Doğum yapıcaklar son adet tarihiniz ne benim kafam şuan biraz karıştıda
ozge_yasin_budak Emine1235 13 Eylül 21 haziran doktorum kız çocukları gününü beklemez dedi ama bakalım hayırlısı 😀
Emine1235 Nebahathumeyra şöyle ben kullandım eski adet programını indirdim orda benim 13 Ağustos 2018 başlangıç 16 bitiş gözüküyor sonraki ay yani Eylül ayında 2 günlük gecikmem oldu 3 günümde lekelenmem oldu 1 gün sürdü ben dikkate almadım adet oldum. Sitresten kısa sürdü sandım. 14 Eylül son adet tarihi die hesap yaptım hep ama hamile olduğumu öğrendim tarih 19 Eylül kafam çok karıştı yanı
Emine1235 ozge_yasin_budak benimden öyle kız ve 13 işe 20 si 23 yanlış yazmışım kafam çok karışık Doğuma yakın
ozge_yasin_budak Emine1235 benşm doktor hesapladım canım 13 Eylül son adet tarihim bu göre dedi eğer bebek 41.hafta da gelirse doğumun 21 haziran dedi ama kız çocukları tm gününü doldurmaz bunun da dolduracağını sanmıyorum dedi bakalım sağ salim gelsinler de bekliyoruz işte 😀
Emine1235 ozge_yasin_budak hayırlısıyla bekliyoruz bizde canım. 20 Haziran tahmini tarih banada erken gelicek gibi geliyor
ozge_yasin_budak Emine1235 hayırlısı olsun canım inş hepimiz sağ salim kucağımıza da alırız rabbim izin fırsat verirse