13+5 haftalık hamileyim. Doğal olarak şimdiye kadar bebeğimin hareketlerini hissetmediö ama hamile olduğumu ,içimde bir can olduğunu hissediyordum. İki gündür hamile değilim gibi hissediyorum cumartesi komtrolümüzde iyiydi bebeğim ben fazla mı evham yapıyorum doktora da gitmk istemiyorum içi boş bir evham için sizde öyle hissediyor musunuz?