Rabiaysa Merhabalar hanımlar kuzenimin transferin 6.günü beta hcgsi 9.7 çıktı sizce gebelik var mı?böyle bir durumla karşılaşan ve hamileliği süren var mı
Ozgull Rabiaysa eğer çatlatma iğnesi gibi bir iğne kullanılmadiysa çok yeni bir hamilelik var bu süreci hiç geçirmedim ama transfer de hcg yükselten bişey kullanılmasıyla hamilesinizdir hayırlısı olsun
Mukos Rabiaysa benim transferden 4 gün sonra 2 idi vakti geldiğinde 2 günde bir değer katlanarak yükselirse sevinebilir.yani iyi görünüyor ama doktoru mutlaka 10. Yada 12. Günü test yapmasını söylemiştir.
Ozgull Rabiaysa iki gün sonra tekrarlayın iki katına çıkarsa gebeliktir ama değer düşerse iğnenin etkisidir
Rabiaysa Rbs111 şimdi yaptık şöyle çıktı gece kan vermeye gideceğiz 13 yıldır bekliyor. https://i.hizliresim.com/WX2yLQ.jpg
Nunu Rabiaysa gözünüz aydın Rabbim sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin inşallah 😇 Hasretini çeken herkese nasip olsun 😇
Ozgull Rabiaysa hadi hayırlısı olsun var demekki bebiş yeni yeni oluşuyor ama daha doktora gitmek için çok erken 10 gün sonra gidin değer daha çok yeni