anneadayi-88 Arkadaşlar hamileliğinde meme ultrasonu çektiren var mı? Benim doktorum son muayenemde önlem açısından çektirmemi istedi ama yaptırsam mı bebeğe bir zararı olur mu bilemiyorum 🤷🏻♀️
Benibirakma anneadayi-88 ultrosunun zararı yok canm ben hamileliğimin ilk haftasnda yaptırdm kitlelerim olduğu için
Tikitinannesi anneadayi-88 ben de çektirdim 14.haftada. Kitleler olduğu için rutin kontrol zamanım gelmişti, doktora da sorarak çektirdim. Meme ultrasonunun bebeğe zararı yok, yaptırmamanız riskli sonuçları açısından daha zararlı.