Kızlar 29+6 gunluk hamıleyım bebegımın haraketlerını cok az hıss edıyorum hatda elımı koydugum zaman kucuk kucuk hıss edıyorum yoksa hıss etmıyorum sadece gunde ıkı kez falan awagıda bı tarafda toplanıyo hemen acılıyo boyle durum yawayan varmı bebegıme bı wey olmaz dımı cok korkuyorum