23+6yız biz 🥰Nasıl gidiyor kızlar bana günler geçmiyo 2li rakamlara düşmeye az kaldı ama nedense zaman geçmiyormuş gibi 😔 Çok şükür bi sıkıntımız yok oğluşumla paşa paşa yatıyoruz 😂 Oruç tutanınız varmı ben sadece 5 gün tutamadım 🙏🏻 Şimdi tepki göstereniniz olur ama çok şükür bebeğim gayet iyi ramazanda iki defa kontrole gittim herşeyi normal ilerliyor çok şükür 🙌 öyle işte sizlerde durumlar nasıl ? ha bu arada ordulu olanınız varmı tanışalım😂 istanbul avrupa yakasında oturuyorum çevrem yok çok sıkılıyorum 😐varmı buralarda hamişler??🥰