Kızlar ben şuan 39+4 haftalık gebeyim.sancım Yok 2cm açıklık var.çatım normal Doğuma elverişli ama 3800-4000 gr bebek de çıkaramazsın sen dedi doktorum.şuan bebek 3300 gram.suyu vs normal.sorun şu ki bayramda doktorum şehir dışına çıkıyor.doktorum bu Perşembe 40 haftayı doldurduğumda yatışımı yapmak istiyor.suni filan bi şekilde başlatırız Doğumu diyo ama ben kendi sancım gelene kadar beklemek istiyorum neticede 42 haftaya kadar yolu var.sizce başka bir hekime görünmek mi yoksa 40 haftada yatış yapmak mı yada başka fikri olan ?😓