BenMathilda Alarasel sormadigim icin bir sey demedi, 36 hafta olduk yeni, acaba bu haftadan sonra yapmak mi iyi yapmamak mi, erken dogum riski olan biri icin??
Alarasel BenMathilda 36 dn sonra artık ztn 38 de doğm olsa mesrla dorın olmaz artık erkn doğm saylöaz yani siiznlisi bir hafta sonra vs drna sor gene bi
defne55 Gamze88 aynen canım beni etkilemedi demen gibi kadın için de ihtiyaç senin sıkıntın varmış oyuzden ilişkiye girememen normal inşallah doğum dan sonra normale döner 😍😍