EymenBeebek Eşim sürekli iliski istiyo 35+2deyim bende mecbur kalarak ilişkiye giriyorum ama 2 günde 1 de olmaz ki yaaa 😓😓😓
Alarasel EymenBeebek cnm ilişki norml doğma yardımcı ama sn belli ki istemiyosn zorlama sakn kendşni uxmnlar bile diyo kendşnizi rahat hissettiğinz sürece😐diyo bunu eşinle konşmalıısn onunda çocugu çünkü düşünemsi lazm
gozz EymenBeebek anlamadım neden mecbur kalıyorsunuz? İstemiyorsanız ya da içiniz rahat değilse yapmayın.Kimseye bir şey yapmak zorunda değilsiniz
defne55 EymenBeebek aslında normal doğum için ilişki çok iyi ama sen istemiyorsan konuş çok ağırlaştım de
BenMathilda EymenBeebek ee bahar aylari yaz aylari gelince böyle oluyor demek ki 🙄 ama birlikte muayeneye gittiginizde sorun bence doktora esin yanındayken doktor cevaplasin, eger risk olur derse doktor esin de ona gore durur heralde ne bileyim 😶
defne55 EymenBeebek tabiki canım bütün doktorlar son haftalara doğru elinizden geldiğince ilişkiye gürün diyorlar hatta haftan ilerledikçe korunmadan ilişkiye girmeyi öneriyorlar doktoruna da sorabilirsin hatta :)
Msa21 EymenBeebek evet normal dogumu kolaylastırıyor ama 37. Haftadan sonra 32. Hafta itibariyle ilişki rahmi yumysattıgı için erken doğuma sebep bu erkeklerin bencillikleri iğrenç
defne55 EymenBeebek eğer çok da agrin oluyo da iki günde bir yapma canım konuş eşinle 3 gün 4 gün de bir yap onun yani sıra perine masajı da yapabilirsin oda iyi geliyor normal doğum için
BenMathilda Alarasel sormadigim icin bir sey demedi, 36 hafta olduk yeni, acaba bu haftadan sonra yapmak mi iyi yapmamak mi, erken dogum riski olan biri icin??