Arkadaşlar ben 30 Nisa’nda kürtaj oldum,bugün 28.gün,adet olmadım,geçen hafta adet ağrısı gibi ağrım oldu,kasıklarımda batmalar oldu,bugün yine kesin adet oldum diye lavaboya gittim fakat yine olmadım ve batmalarım bu kez hem sağ hem sol kaşıkta oldu bugün ara ara,biz hiç korunmadık.Hamile olabilir miyim?Ya da bu durum ile karşılaşan var mı?