Arbuk2 doktorum duphalac şurup kullanabileceğimi söyledi ama ben doğal yöntemlerden yana olduğum için almadım da kullanmadım da. İçim markasının küçük şişede kefirli sütleri var ben ananaslı ve şeftalilisinden aldım. Yemek öncesi onu içiyorum. ( yemek öncesi olması şart(!) bağırsakları aktive ediyor.) sonra yemekle bol su. yemekten 1-2 saat en çok 3-4 saat sonra kendinizi tuvalette buluyorsunuz. Deneyin ben de bi kaç haftadır farkettim 🙈