Mir tugba04 yo 38 de doğurdum ilk çocuğumu. Allah ne zaman hadi derse o zaman. Sağlıkla olsun da inşallah
tugba04 Bnde 36+4um 41.haftayi fln bulur diye korkuyorum bir an once kavusmak istoyorum bakalim insallah fazla bekletmez 🙂