Pnrarvn Pkzsntrk bence olun doktorlar öneriyor genelde herşeyden geçebilir tetanoz ve çaresi yok bulaştıktan sonra hamilelikte yapılınca bebek ilk tetanoz aşısına kadar bizden geçen ilaçla korunuyormul ayrıca
FSCMK Pkzsntrk ben doktora gittiğim zaman aşını yaptırdınmı dedi bende yarın gidicem dedim doktora ihmal etme dedi benim doktor
espalp Pkzsntrk şaşırdım ben ama doktorların görüşleri farklı olabiliyor diyecek bir şey yok demek ki sizin doktorunuz da aynı fikirde 😬
espalp Salmanc bela okumanız ne alaka? Her doktorun farklı uygulamaları ve düşünceleri olabilir saygı duymak gerekir bela okumanıza gerek yok. Lütfen üslubunuza dikkat edin
Salmanc espalp sizene acaba ? Doktoru siz değilsiniz size üslubumu da bozmadığıma göre beni uyarma lüxünü nerden aldınız ?
defne55 Pkzsntrk canım ben daha 9 ay önce vuruldum aşım var ama olduğu halde bile tekrardan vurulacağım doktor öyle önerdi sonuçta kötü bi aşı değil yani bi zararı yok :)
Ozge3747 Salmanc Niye böyle bela okuyorsunuz ki? Herkesin doktoru ve fiziksel durumu farklı. Kendi bilgilerinizle burada ahkam kesiyorsunuz. Aşının bazı tüp bebeklerde önerilmediğini ve erken doğum riski taşıdığını biliyor musunuz mesela? Belki o gerek Yok diyen doktorlar kendi hastasının durumuna göre söylüyor. Size yaptır dedilerse yaptırın burada bilmeden başkasının kafasını karıştırmanıza suçluluk duygusu hissettirmenize gerek Yok.
Demirleblebi Demirleblebi arkadaşlar aşıyı yaptıranlar kaçıncı haftasında yaptırdı. Sağlık ocağına gideceğim ona göre. İlk hamile olduğumu öğrendiğimde kayıt yaptırırken bir tarih vermişlerdi ama unuttum. Onlarda arayıp sormadı.
GuelGltkn Pkzsntrk ben 3 doz cocukken vurulmusum 2 tane de ergenlik zamaninda 5 doz vurulduysan hayatin boyunca gerekmiyomus ondan icin asi vurdurmadim
beetul Bende vurulmadım. Doktorum illa vurul demedi zaten. Ayrıca azıcık aklı selim düşününce tüm ameliyata girenlere yapmaları gerek o zaman,hepsinde risk var diye düşünüyorum. Biz 3 öğretmen arkadaş vurulmadık
Burcak61 Pkzsntrk yaptırmak gerekiyor ben özellikle sormuştum perinatoloğa aşı olmalısın dedi bebek doğduktan sonra 6 aya kadar bebeği de koruyor demişti
Elifffcik67 Pkzsntrk doktorun gerek yok dediyse doktorunu değiştir zira tetanoz hem senin hem bebeğim için önemli
Salmanc Elifffcik67 yok canm olur mu baksana herkesin fiziksel durumu farklıymış doktor haklı olabiliyormuş 🤭😊
Okyanusolmak Tetenozu aslında herkesin olması lazım. Yolda yürürken kolunu paslı bi çivinin çizmeyeceğinin garantisi yok. Olun bence. Hatta herkes olsun 😄
Danlabgrc Pkzsntrk canım ben olmadım ama geçen sene Mayıs ayında beş dozu bitirdiğim için yaptirmadi doktorum
Zeynep3 Kızlar ben hamile kalmadan önce bir kaza geçirmiştim 2017 yılında , bu aşı yapıldı ve 5 yıl geçerliliği olduğu söylenmişti .. Doktorumda hiç sormadı yaptırdın mı felan diye 🤷♀️ Bende arada kaldım şimdi tekrarlamama gerek var mı acaba bilemedim 🤷♀️
espalp Salmanc benimmesajıma cevap vererek bela okudunuz farkında mısınız? Biraz geriye bakın o zaman 👍🏻 Her kimin mesajı ya da doktoru olursa olsun kendi fikrinizce kimseye bela okuma hakkınız olduğunu düşünmüyorum