Berenannesiceren ben 9 ay boyunca kendisine gittim memorialde iken çok memnundum çok seviyorum kendisini eşimin doktor arkadaşları da ona giderdi ama doğum yapacağım zaman bismile geçti ben Neval hanım da yaptım doğumu ikisi de birbirinden şeker doktorlar. Roza abla içimi çok rahatlatırdı sakindi stressiz bir doktordu 🥰