Mrykrm neden dortlu yaptirdin canim? Normalde bu tarz testler ikizlerde zaten yuksek cikar diye doktorlar tavsiye etmiyor. Ben burun ense kalinliklarina baktirdim birde ayrintili yaptirdim. Ayrintili icin bile doktor kesin sonuc degildir dedi. Endiselenme dedigim gibi ikizlerde bu testler zaten riskli cikiyormus kesin degil. Kesinlesmesi icin amniyosentez isterler o da tehlikesi olan biseymis.