Secda canım benim hiç kafana takma rahat ol düşünme sürecin tadını çıkarmaya bak. Görev edinme bunları kendine. Zamanı gelince olur zaten. Bizim bi akrabamız 7 yıllık evliydi ve 7 yıl boyunca çocuğu olmadı. Bu 7 yıl içinde stres yapa yapa bitirdi kendini. En son düğünleri vardı. O telaşede koşturmaktan bebek olur mu olmaz mı diye düşünememiş bile. Bi bakıyor ki o ay hamile. Yani kafana takma sen de stres vücuttaki her mekanizmayı etkiliyor. Olur inşallah bak yumurtlamışsın sıkıntı yok ki 😊