Minicikkiz Kızlar benim gibi uykusu olan varmı ? 7+3 şuan işteyim ve okadar uykum varki :( 6 gün raporluydum ama bugün iş basi. b Bu hamileligim nasıl gecicek hiç bilmiyorum. Sürekli rapormu alsam napsam ?
Bugra3721 Minicikkiz bnm de öyleydi Vala canm kafamı masaya koyduğum an uyuyordum bizim halen uykumuz geliyo 27 haftalık olduk
espalp Minicikkiz sürekli rapor alınır mı ya 🤦🏼♀️ Hepimizin uykusu vardı hala var ama işten sürekli rapor almak saçma bence. Sağlık sorunu, hastalık olsa neyse. Eve gidince bol bol uyucaksınız başka çaresi yok 🤷♀️
Sivasgelini Minicikkiz sorma canim bugun bizde 8 haftalik olduk gozumu acamiyorum dusuk ilacida cok uyku yapar dediler bide tasiniyoruz filan surekli oldugum yerde uyukluyorum allah yardimcimiz olsun is yerimde cok sıkı malesef rapor filanda alamiyorum
Minicikkiz Sivasgelini iş yerin sıkı diye neden rapor alamiysin. Tabi sürekli değilde gerçekten ihtiyaç anında almalısın hamile bayanı işten çıkarmazlar sigortan varsa yasak.
Nur___ Minicikkiz yani genel olarak bende uykuluyum gebelikten ötürü ama raporluk kadar değil yani, bol bol su iç yada hoşuna giden yazıları takip edebilirsin,
espalp Minicikkiz o zaman düşük tehlikem olduğu için deseniz anlaşılır. Vahiy gelmesi lazım tahmin etmemiz için sanırım. Sadece uykum var raporluydum dediğiniz için anlaşılmıyor
Cankusssssss İlk başlarda çok uyku oluyor da rapor hakkı lazim diye Doğumdan sonra izinlerim yanıyor o yüzden çalışıyorum 37 ye kadar ve evde oğlum var ev Ramazan 🤕kizlar Doğumdan sonra da uyuyamayacaginiza göre uyuyun bol bol😅
denizannee Minicikkiz 28 haftalık olduk bizde ve başından beri tek gebelik belirtim uykuydu ama 1 kere bile rapor alıcak kadar düşürmedim modumu. Ki bide kuaförüm inanılmaz yoğun bir ortam 9.30-7.30 çalışıyorum çok şükür kendi kendimi motive ediyorum. Bence salmayın kendinizi daha çok başındasınız...
Bahargulu Bende calisyorum 13 haftalik olduk markete her gun ayayk ustunde duruyorum birde haftalik fulum var sabh 9 aksam 10 dusunun artık ona ragmen dayancam rabbim sabir veriyo vala Istedikten sonra herşeyi başarabiliriz bence kizlar
Bebekiimm123 Minicikkiz ben derste uyuyor kalmıştım canım o haftalarda 😄çoçuklar teneffüse çıkmışlar girmişler ben hala uyuyorum düşün şimdi de aynıyım akşam çamaşır katlarken uyumuş kalmışım 😄
feyzaa34 Minicikkiz canım o haftalarda bende çok halsizdim inşallah 10. Haftadan sonra düzelirsin raporda çok düşünme dayanabildigin kadar dayan 2 3 hafta böyle geçer 😘