@Nermink ben kendi kendime 6. ayı sınır belirlemiştim, bu arada da saçlarım dipten o kadar uzadı ve beyazlar göze o kadar batıyordu ki aynada saçıma bakmak istemiyordum, 6. Ay biter bitmez hemen boyadım normal palette ile evde kendim boyadım, ama çok kısa süre beklettim hemen yıkadım yine de çok güzel tuttu valla kendime geldim, şimdi 7 aylık oldum daha boyamıcam Doğumdan önce