BenMathilda RdvnMlkn kasıklarına ani igne batar gibi ağrı vurdukca açılıyor galiba tam bilmiyorum ama benim oyle oldu ve adet sancisina benzer kasik ağrısı yasadim o gun doktora gittigimde 1 cm aciklik vardı
yigitalptb Ben de merak ediyorum bunu. Bir de nst.de kaçıncı haftadan itibaren sancı çıkabiliyor acaba? Herkeste farklıdır tabii de en erken kaçıncı haftada çıkar mesela?
Sinem21 yigitalptb belli olmaz ki benim karnım çok sertleşiyodu doktora söylediğimde 29. Hafta da ilk nst me girdim şükür bişey cıkmadı ama çıkabilirdi de bilemeyiz yani canım 🥰 bebeğe bağlı annenin sağlığına bağlı bi çok şey yani
BenMathilda RdvnMlkn ama tabi bunlar hamileligin rutin sikayetleri, en dogrusu doktor muayenesiyle anlasilir elbette 😊
cerennaslann Meryem2200 evet ben 38 de normal doğurdum ondan önce düzenli olarak perine masajı yaptım her gün belli saatlerde büyük pilates topunda belli başlı hareketler yaptım ve her akşam 100 merdiven inip cıktım doktorum çatı muayenesinde farkettik açılmam olduğunu 3 gün sonrada doğurdum 🙈