Fatma4243 Arkadaşlar benim vaktim olmadığı için gebelik okuluna gidemedim gidenler orada öğrendiklerini paylaşabilir mi gitmeyenler olarak bizde istifade etsek☺️
Ozgemesut Fatma4243 Burda anlatılacak kadar kısa değil ki canım ben gittim ama dört seans şeklinde oldu nefes alma egzersizi bebek yıkama bakımı kilo kontrolü gibi şeylerden bahsedildi bir seansda psikolog geldi lohusalık sendromu ile ilgili şeyler anlattı ☺️
Sad3c3m Fatma4243 forumda yazıyor neredeyse herşey canım benim gittiğim çok verimli değildi forumdan daha çok şey öğrendim resmen😃
Rrraaaiiinnn Bende evime yakin yer olmadigi icin gidemeiyorum. Saglik ocaginda 1 saatlik anlatim oldu orda iste bilgi verildi broşür falan uzun soluklu gebe okulu gbi olmuyor tabi olanlar yazısında gorelim bilgileri not alalim
Fatma4243 Ozgemesut ya tabiki kısa değildir ama önemli not aldıklarınızdan falan varsa bizede faydası olur diye düşünüyorum
Fatma4243 Sad3c3m evet bende çok şey öğrendim buradan ama acaba daha bilmediğimiz bişey var mı ki diyorum