arkadaşlar bu mübarek günler de sizden dua istiyorum herkesin mesajları okuyorum herkes kaçıncı ayda hamile oldukları yazıyorlar kimileri doğum yeni yapmışlar meleklerine kavusmuslar allah kimsenin kucagini bos birakmsin inllah banada dua edin bizde bebek istiyoruz hamile annelerin dualri kabul olurmuş 1 yıldır evliyim 😔