gozdeyildirim normal olabilir de anormal olabilirde. Gözünüzü korkutmak istemem, ilk gebeliğimde sancılarım vardı, normal normal rahim genişliyor va dediler ve ben ihmal edip doktora gitmedim. 16. Haftada düşük yaptım suyum geldi. Meğer rahim ağzı açılıyormuş o sancılar onun sancılarıymış.. siz yerinde bir hareket yapmışsınız randevu alarak :) yine de doktora göstermekte fayda var.. sağlıkla gelsin