Icimdekimucize Merhaba kızlar bacağımın sol üst iç kısmı biber gibi yanıyo ara ara çok kötü bi sızı sizde de oluyor mu böyle ne yapmam lazım hangi doktora gitmeliyim çok kötü oluyo gelince biber gibi yanıyor bildiğiniz 😰😰
seon90 Icimdekimucize kaç haftalıksın?kramp giriyor olabilir.benmde gece baldırıma giriyor.ağlıcak gbi oluyorum.doktorum magnezyum verdi.
DamlaClgazbek Canim geçmiş olsun bunu bnde yasadim hatta kimseye anlTamadim biber gibi yandigini,1~2 hafta sonra kendiliginden gecti biraz yurumek iyi geliyo
Icimdekimucize 26 haftalığım kramp gibi değil durduk yere bacağınızda biber yanığı gibi bi yanma hissi oluşuyo birkaç dakika sonra gidiyor bu şekilde değişik bişey korkmaya başladım artkk seon90