Benim annem ve kaynanam 1 yıl dönüşümlü kalacaklar keşke daha çok kalsalar. Bebeklerim ikiz olacak ve öğretmeniz ailelerden uzaktayız gel git yapamazlar çalışmaya başlayınca bakıcıya bırakmaktansa annelerimiz bakar dedik sağolsunlar kabul ettiker. İyiki varlar 🥰