Kosem_Hanm Canım şu anda oğlum 3 aylık, doğumdan önce ben de sizin gibi yatacağı süreyi vs. hesaplayarak beşik alışverişi yaptım. Doğumdan sonra çok pişman oldum. İsterse sadece 6 ay yatacak olsun, şimdiki aklım olsaydı kendi yatağıma tam yapışacak şekilde bir anne yanı beşik alırdım. Bence gerçekten en rahatı o.