Sadece sevincimi paylasmak istedim. Bugun 3 ay oldu cok sevincliyim komik bi sekilde sanki basariyla bisiyi tamamlamis gibi bebegim koca uc ay gecti cok cabuk oldu hicbisi anlamadim desen yeridir umarim hep boyle gecer hic mide bulantisi kusma bas donmesi yasamadim tek sikintim agzimdaki metalik tatti 3 aydan sonra gecer diyolardi heyecanla bekliyorum o gunu😀 bide geceleri çişe kalkmak olmasada su uykular bolunmese vallahi cok muzdaribim ahhaha hepinize mutlu hamilelikler diliyorum