edamutlukinali Kızlar doktor kese gözükmezse alttan muayene ederiz dedi sizce sakıncalımı? En iyi doktor bilir gerçi ama etrafımda alttan muayene sonrası düşer gibi tepkiler alıyorum. Şuan sırada bekliyorum yardımcı olun 😔
Hulyalp edamutlukinali alakasi yok canim dusucek bebek hapsursan duser. Dusmeyene atlayip ziplasan bisey olmaz. Ikiz hamileyim alttan muayene oluyorum rahimagzi olcumu icin cok sukur hic bir sorun yasamadim. Doktor aleti sonuna kadar ittirmiyorki bebek rahim de doktor vajinaya bakiyor
Nisansimge edamutlukinali doktorun gerekli gördüğü sürece hamileliğin ilk aylarında vajinal ultrasonun bi sakıncası yok bakma millete olsa doktor yapmaz zaten
esratmbs edamutlukinali canim benimde ilk ogrendigimizde ultrasonda gorunmediler alttan bakti doktorum gorundu bebeklerim suan 30. Haftayi doldurmak uzereyiz tedirgin olma normal durumlar bunlar ama eger baktirmak istemezsen bir ilo hafta daha beklersin ultrasonda gorunmssini beklemis olursun
Seda4686 Ben öyle olduğunu düşünmüyorum zaten dikkatli oluyor doktorlar alttan muayene ederken,benim de en son muayenemde alttan bakmıştı doktor karından göremeyince
Hllswm 5+3te bakmıslardı canım suan 21 haftalık olduk zaten sakıncalı olsa bakıp seni ve bebeğini riske sokmaz doktorun rahat ol muayene dediği vajinal ultrason kalem gibi bi propla bakıyo
Ezgib edamutlukinali canim olacak olan her şekilde olur allah esirgesin 16 haftama kadar vajinal muayene oldum bende ilk çekimserdim ama doktorum konuşup anlatti doktorum yabanci ve bu yaklaşım turkiyede var nedense demisti birde dediki tedavi görerek hamile kalanlara yazık değilmi onlarda bebek taşıyor ama sizin kadar çekimser kalmiyorlar demişti birde bir arkadaşin dedigi gibi kuzenim 6 aylik hamileyken siddetli hapsuruk yüzünden erken doğum yapti rabbim istemezse ağaçtaki dalı düşürmez işinin ehli insanlar bizden iyi bilemezler mahalle baskisindan baska bisey değil içini ferah tut 🌸
Seda05 edamutlukinali hiç alakası yok canım doktorumu değiştirmeden önce alttan bir kere muayene etti oda bebeğin kalp atışını duymak için. Oda saçma sapan şeyler söyledi bana moralimi bozdu sonra bende doktorumu değiştirdim. Şu an herşey gayet iyi ilerliyo. 21 haftamız bitti bile 😊
Altus edamutlukinali niye sakıncalı olsun ki zaten sakıncalı olsa doktorlar alttan muayne yapmaz çevrendeki çok bilmişleri dinleme insanın içine dert sokmaktan başka bişey bilmezle r
Ysmnkrcy Kızımda kanamam vardı hastane yattım bir hafta hergün alttan muayne oldum biseu olmadi sukur
edamutlukinali Kızlarrrr 😊Gördük keseyi alttan muayeneye gerek kalmadı çok şükür 🙏 5 haftalığız bizde 🤗 2 hafta sonra kalp atışlarını dinlemeye gidicez 🥰
kbra92 edamutlukinali canim ben her gittigimde alttan muayene ediyo yani alttan bakiyo o sekilde gozukuyo ama normal utrasondan baktigi zaman goremiyo
Mlssa edamutlukinali Olmaz canım doktorun söylediyse güvenmelisin korkma kasma kendini sıkıntı yok ben de yaptırdım sorun olmuyor🙏🏻
Dudus edamutlukinali 10. Haftaya kdr bi sakıncası olmuyomuş benimde 8.haftaya kdr altdan baktılar doktoruma sorduğumda böyle demişti doçent doktordur