Aby34 aynısını bana da söyledi o haftada kese bozuk ama ileriki zamanda düZelebilir dedi devlet hastanesinde doktor. Aynı zmAnda özelde de takibimi yaptırmaya başladım. Özeldeki doktor gayet sağlıklı bir sıkıntı göremiyorum dedi ve şuan 28+4 Deyiz. Canınızı sıkmayın ve imkanı varsa başka doktora görünsün