Fadileeeeee Merhaba bayanlar neredeyse bir Aydır özel bölgemde kaşıntı var üç tane krem değiştirdim travazol ketoral ve dermovate. Geçmedi işe yaramadı 38+1 deyiz bebeğe de zarar vermez inşallah yarın tekrar doktora gideceğim tavsiyesi olan var mı ?
alyavetuna Fadileeeeee ben 10 yılı geckindir mantarın 6 ayda bir tekrar ediyordubcok ilaç içiyordum karaciğerlerin mahvolan içme diyorlardı dayanamazdım. Şimdi tuvalette elma sirkesi şişesi var yarışına kadar sirke diğer yarısı şu ile dolu her tuvaletten sonra ( yada kasinacagini hissettiğim zaman özellikle ilişki sonrası) makyaj silme pamuğuna döküp önden arkaya siliyorum durulama sonra direk iç çamaşırını giyiyorum. Öyle kurtuldum çok sukj4 şuan hamileyim doktorum bişey demedi suyla incelttigkn sürece sorun yok. Zaten bir süre sonra eskisi kadar sık olmamaya başlıyor çok şükür
Seymagrgn Fadileeeeee bende aynı durumdaydım kremler kasıntıyı asla gecırmıyor nemlendirdiği icin tekrardan kasıntı oluyor. Tuzlu suyla yıka özel bölgeni anında kesılıyor kasıntı🙏
Nata97 Mantar ve ya baska enfeksion ola bilir. Doktora soyle ilac fitil falan verir. Rahim yoluny temizlemek lazim, bide dogumdan sora bebegin gozune damla dokuyorlar kapmasin deye (cogunlukla hepsinde)
Fadileeeeee Nata97 akıntı olduğu gibi kaşıntı başlıyor dediğiniz gibi olabilir 😞 endişeliyim biraz açıkcası
Nata97 Fadileeeeee bende de vardi, fitil kullandim simdi hic kasnmiyor, son gunlerim oldugu icin akintim artti ama sarimsi degil artik yani doktora soyle bence duzelir canim korkmA
Ozge3747 Fadileeeeee Ben bir şişeye bir çay bardağı sirke kalanını suyla doldurup onunla yıkıyordum iyi geliyor
Mihri23 Sirkeyi Pamuğa dök biraz su ile seyrelt özel bölgene sür. Ev yoğurdu da probiyotik olduğu için oda sürülebilir. Ama doktora sormadan yapmayın
Ozge3747 Fadileeeeee İlk başta direkt sirkeyi sürme çok yakar suyla seyrelt, sonra geçtikçe arada bir sirkeyi pamuğa döküp direkt sürebilirsin ama o zaman çok kokuyor
Fadileeeeee alyavetuna hamilelik sürecimde ilk defa böyle oldu ama çok kötü dediğiniz gibi😞 olmazsa ben de lavaboya koyarım yaptığınız karışımdan. Biçare geçsin diye can çekişiyorum son haftalarımda
Fadileeeeee Seymagrgn sirke tavsiyesi de aldım sırayla deneyeceğim artık dayanılmaz 😞 teşekkür ederim
Fadileeeeee Nata97 inşallah 🤲🏻 Yarın danışacağım bir de sirke tavsiyesi aldım bakalım inşallah geçer. Çok teşekkür ederim
Fadileeeeee Nata97 doktora fitil yazdırdım az önce kullandım Daha iyiyim ama kullandıktan bir saat sonra normalin dışında beyaz renkte kremsi yapıda akıntım oldu acaba fitilin etkisi mi ? Sizde de oldu mu? Doktor üst tarafta biraz suyun azalmış dedi o da kafamı kurcalıyor acaba su böyle bi şey mi ilk doğum olunca bilemiyor insan😑
alyavetuna Fadileeeeee canım her duyduğunu aynı anda deneme tabi son haftaların bir sorun olur belki. Birde doktora gitmek zorundasın bence çünkü benim doktor doku altına yerleştiyse mantar sirke de çare olmaz diyordu seninki ne boyutta bilmiyorum 3 gun boyunca her tuvalette içine çok bastırmadan kullan azalma rahatlama varsa d3vam edersin baktın geçmiyor doktora git fitil falan versin.
Nata97 Fadileeeeee buyur canim 💋 sirke mantara iyi gelir, digerleri icin etkisi olmaz(baska enfeksion varsa)
Fadileeeeee alyavetuna ne yapacağımı şaşmış olduğum için 😞 yarın doktora da soracağım zaten fitil filan verse sirkeyi de gün içinde denerim zararı yok diye duymuştum vücuda teşekkğr ederim
alyavetuna Fadileeeeee böl şu iç kuzum. Fitilin kalan kısmi o. Genelde doktorum fitili köy yatağına yat sabaha kadar diyordu sabah tuvalete gidiyordum aynı senin gibi yine akıntı geliyordu doktor ise yakıyor merak etme dedi. Ama sen hamilesin uzun süre fitil kalmasın diye erken koydurup akmasi içind e zaman vermiş olablir.
Nata97 Fadileeeeee canim fitil eryor artik hissesi geliyor iste merak etme beyaz olmasi iyi normaldir