Bende hemsireyee sormustum 33 haftadayken gunde 1 tane yiyebilirsin fazlasini kacirma demisti bicok kiside okudum 36 dan sonra basliyolar cok yemege bende 35+5 haftaligim 36 dan sonra 3 tane yemege baslicam bide erken acilma olup erken dogum olabilir allah korusun o yuzden en iyisi fazla abartmadan 1 tane yemek