Merhaba hamis anne adayları. 18+5 haftalik hamileyim. 2 haftadir gecmeyen kasintim var. Vücudumun belirli bolgelerinde kasintidan dolayi kabarık yuvarlaklar oluştu. Bazen oyle kasiniyorki o kismi yirtmak istiyorum. Doktora gittim mantardan şüphelendi. Nibulen diye bir krem verdi onu kullanacagim insallah gecer. Benimle ayni durumu yasayan varmı. Varsa neler yaptiniiz. Cildiracagim artik😑