sariselin Havva1507 ben lierac ve johnson bebek yağı kullanıyorum her gün 15.haftadan beri. Şuan 22. Haftadayım çatlama olmadı hiç. Ayrıca duştan sonra neutrigina hydroboost kremle nemlendiriyorum.
Eagle564 Havva1507 özellikle sanırım selülütten de korunmak için sürekli bacaklara yağ ile masaj yapmak lazm bir yerde okumuştum
Susam05 Havva1507 Ben mustela kullanıyorum 21. Haftadayım. Çok güzel kokuyor ve çok yağlı olup rahatsız edenlerden değil 🥰
Aysnrplt Havva1507 kullanmadığım ürün kalmadı maalesef çatlıyorum. Genetiğinizde varsa yapacak bişey Yok çok su tüketin diyorlardı onu da yaptım ama Yok yani Doğumdan sonra tedavisini olucam artık
seymakumatarnsf Lierac kullanıyorum canım. Benim için şu anda gayet iyi gidiyor. Ama ne yaparsan yap eninde sonunda çatlayacak. Ama Lierac gayet iyi şu an.
26082014 Havva1507 3 aylıkken Doktorumun tavsiyesiyle Hindistan cevizi yağı kullanmaya başladım sabah akşam göğüslerime karnıma bacaklarıma hep sürdüm 17 gün oldu doğm yapalı 1 tane çatlağım Yok
butterfly4 @Havva1507 ben lierac aldım şuan onu kullanıyorum, losyon ve Bebek yağı da kullanıyorum, 27 haftalığım şuan, ama son 1,5 ay kendimi zeytinyağı ve hindistan cevizi yağına bulamayı düşünüyorum çünkü çatlaklar son zamanlarda oluyormuş
ezgi1986 Havva1507 bende 30 +4 teyim. karnim buyumeye basladigindan beri hindistan cevizi yagi kullaniyorum hic catlagim yok, hindistan cevizi yagi cok guzel nemlendiriyor ve uzun sure kalici oluyor o yuzden cok etkili. Denemeni tavsiye ederim canm
d190516 Havva1507 30 haftalığım hiç bişey kullanmadım şu ana kadar sadece sol kasığıma yakın 3 tane minik bi çizgi gibi çatlağım var en pahalı kremi de kullansan çatlayacağın varsa çatlarsın 🤦♀️