Canım dün 550 km’lik bit yolculuk yaptım memleketime geldim 12. Haftadayım bu arada doktorum her saat mola vererek gidin dedi ama 2 saatte bir verdik ayaklarım öyle bir şişti ki anlatamam ağladım resmen bence arka koltuğa otur ayaklarının altına yastık koy molalar da 15 dk nın aşagıdında olmasın şimdi inmiş daha ama nasıl ağrıyor