Ceyyy41 Hamileliğimin 11. Haftasındaym öksürük krizlerim var nefes alamıyorum ve doktor asla ilaç vermiyo , ne yapabilirim? Tavsiyesi olan var mı?
ezehra Ceyyy41 öksürük için bence en iyi şey turşu suyu bende öyleydim şurup içmek yerine ondan içtim geçti hemen çok şükür 🤗
Modies Ceyyy41 bir bardak kaynamış suya bir çay kaşığı pekmez biraz limon sıkın için her akşam. Çok geçmiş olsun
Burcak61 Ceyyy41 bende normalde öksürük krizi çok yaşayan biriyim ama hamileliğimde olmadı çok şükür bal limon su yapın sürekli öksürdükçe sürekli hazırlayın ıhlamur pekmez ve limon üçlüsünü de demeyebilirsin normalde hamile olmasan bir sürü seçenek var bitkisel ama bunlardan başka yapcak hiç bişey yok şu an
Tazeanneee1 Benmdr aynısı oldu hıcbırsey fayda etmedi doktr ılac verdi artk cok kotydm ıkı gun ıctım ılacı kesldı bıraktım sonra ılacı